I'm tired of not being able to say what I feel. 091115*



a pain that never disappears..

Söndag idag, skola imon. SUCK!
Men nu får jag gå dit och göra vad jag ska, och skärpa mig något så fruktansvärt mycket.
Även fast jag har ont, men hoppas på att det snart gå över, för att det hade jag inte tackat nej till!
Sen ska jag nog sova i hörby inatt också, sen åker jag hem imon.
Försökte även göra ny blogg nu för en stund sen, och jag gjorde en ny, och där var jätte fina teman och så, men det gick inte att ladda upp bilder. Eller jo det gick men jag vet inte hur man gör så det sket sig.
Jag tappa tålamodet och stängde ner det, så jag kör på denna nu, trots att jag inte vet hur man gör bild längst upp vad de nu heter, head nånting väl? jag kommer inte ihåg, men iaf sen vill jag veta hur man laddar upp låtar! :(
vilket jag inte vet ännu! så fucking arg man kan bli för såna småsaker som blogg? 
Jag måste ha damp eller ngt!
Men iaf bror ringde mig precis, han har varit hos pappa i helgen, så nu ska han till mamma igen, och jag & hampus är där. & jag har varit här hela veckan så.
Men ja, ikväll blir det äta gott och ta det allmänt lugnt! :)
Nu är det typ sådär 24 dagar kvar till Thailand(: Jag är nöjd!
snart lägger jag ner detta skitet med blogg och sånt! för jag blir bara så jävla arg! :/
aja, hur som helst idag ska jag ta det allmänt lugnt och ta det lugnt!

nu har jag inte mer att skriva.
kanske skriver senare ikväll.
Puss & Kram M.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0