Ingen skola, bara smärta! 091116*


Jag älskar min bror!
för att han är lika knäpp & galen som mig!
brorhjärtasyster!♥


Så snart så:*

Idag har det inte varit någon skola för mig. pga den olyckan, mitt bröstkorg gör jätte ont:/
men hoppas på att det snart går över.
Sitter med älskling, precis beställt pizza med gubben min.
Han sitter och kollar på massa roliga och galna klipp.
Bla dagens klipp :) rätt rolgit att titta på hur folk kan vara, hur smart & ikke smarta dem är;)
Vi titta precis på ett klipp som handlade om "sveriges snyggaste hår" , där krilleboii bla var med. & Vipen och en massa som har stylat sitt hår, huller om buller, stickane uppåt som alla killar idag har. Som typ har en burk vax i håret varje dag, så det knappt går att tvätta bort :)
Visst tycker jag att det är jätte fint när killar har sitt hår så, men jag tycker vaxet är skit jobbigt!
det är klettigt och man fasstnar bara i det! :/
Men jag tycker att det är fint när killar har sitt hår så.
Fler som tycker det? :)
Nu har min bror också hunnit komma hem, han ringde innan, och då frågade jag honom om han skulle ha ngt och nu kommer han ; och vad ska jag äta då?
haha, för söt pojk det där! ;)
Ikväll blir det till att åka hem, och snart ska jag allt börja packa inför resan.
Min hello kitty klocka har gått i sönder igen:/ suck! Nu har diamanterna åkt av och är inne i klockan vilket är irriterande. Men ska fan lämna in den nu denna gången, och nu ska jag ha en ny klocka! PUNKT SLUT!
Sen så ska jag faktiskt ta och köpa ett par mjukis byxor nu också denna veckan, i och med denise har mina åhus och har inte lämnat tillbaka dom ännu, och jag har försökt ringa henne vilket inte går! Bytat nummer nu igen eller? jag blir snart bara så jävla arg! :/
men nu har jag inget mer och komma med, nu ska jag snart äta min goda florentina! :)
& sen röka tror jag! ha en fortsatt bra dag sålänge!
skriver kanske mer ikväll.
Puss & Kram M.


det finns gränser. men visst är det snyggt på vissa.
& vissa frisyrer är skit snygga faktiskt! :)
tycker ni kanske också likadant? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0