kalltkalltkallt! 091119*

Nu är jag igång igen, med ännu ett inlägg, tycker jag skriver rätt mycket nuförtiden!
Vilket är bra får jag hoppas, vad tycker ni?
Men det börjar bli tråkigt att blogga också, för ni kommenterar inte alls!
Så jag kanske ska lägga av att blogga lite eller helt?
För det är inte kul att bara blogga & liksom sen händer inget mer:/
Men men, fårse, imorgon är det helg. Vilket är toppen tycker jag! :)
Imon har jag och Hampus, 11 hela månader. Tiden har gått riktigt fort kan jag tycka, men hänger knappt med i svängarna! Men sen är det skit bra att det går så snabbt (y)
Om bara 19 dagar drar hela familjen iväg. JAG ÄR NÖJD! (y)

Jag tycker att det ska bli väldigt skönt att åka utomlands över Jul & nyår, det är första gången i hela mitt liv jag åker någonstans över jul & nyår. Det ska bli spännande, men samtidigt kommer det nog att kännas konstigt.
Men jag föredrar nog att åka på en varm semester istället för en kall sverige!
Visst kommer det att kännas konstigt utan jul. Men tänk att sitta på stranden, med bikini utan handuk, vatten som är så klarblå, en drink i handen och solglasögon på, hur mysigt hur gött?
Jag väljer hellre det! :)
Vad föredrar ni? Vad vill ni helst göra under nyår & jul?






nu ska jag gå och hjälpa min kille med hans nystartade blogg! ;)

Puss & Kram M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0