my life goes on! ♥ 091114*


Bild sen förra veckans fotografering
med Julia. Fler bilder kommer! :*


Smärtan tar över mig! Otursdag fredag den 13:onde! :/

Igår var det en otursdag. Jag och älskling tog mammas mopedbil och skulle köra & fira hans pappa. Påvägen händer något , oväntat, en varg springer ut på vägen, och Hampus reaktion blev att köra över till andra sidan, men hinner där med inte bromsa till, så han körde rakt in i ett järnstaket, jag själv märkte inget, satt och spelade spel på mobilen!
När jag vaknar till så hoppar jag till och jag hör det smälla som atans, och jag själv flög upp och sedan ner, kunde inte andas, hade slått till bröstkorget, min fot gjorde ont, och gör det än. Som tur var klarade Hampus sig ganska bra, hade fått sig en smäll på sitt långfinger bara, och sitt ben, men mådde bra!
Jag klarade mig också hyfsat bra, men har fruktansvärt ont i bröstkoget och min rygg.
Men jag överlever, glad över att det gick så bra. Hade kunnat gå värre, men vi klarade det.
Men vi firade hans pappa, så det var bra! Kom hem senare på kvällen då hela ag värkte, men gick bra, men kan inte säga att jag inte hade ont, och att jag inte grät på natten! :/
Det gör ont när jag andas, när jag reser mig upp själv, när jag äter skrattar! osv.

Idag har vi inte gjort något, mer än att skrivit på papper om bilen, och händelsen igår.
& sen har vi tagit det allmänt lugnt, och ätit gott nu ikväll. Var ute och handlade innan, träffade min efterlängtade DAVVE! <3 saknat honom en aning mycket!
& sen träffade jag hampus nilsson, och alex henningsson också.
& sen thea och moa, tror jag som satt där (:
Imon händer väl inget speciellt, kanske åker hem imon, inte varit hemma på typ en vecka nu, men det är så jävla tråkigt hemma så.
Men får se först, men på måndag ska jag till skolan, rökkursen då, spännande! ;)
får se hur det går och hur det är, men det ska bli kul om jag klarar det! ;)

hade faktiskt tänkt att bygga om mina naglar nu för den ena har knäckt:/
så det blir väl göra det nu när jag får mitt studiebidrag.
& sen kanske växla lite pengar till Thailand allt bara 25 dagar kvar!
sen tror jag att jag ska köpa lite presenter till kusiner när jag nu ska ner där(:
& sen kanske köpa en ny klocka kanske ? :)

men nu ska jag inte skriva mer, har inte så mycket mer att säga!
Men ni får ha en fortsatt bra kväll!
Puss & Kram M.


Bilder kommer (:


bild som togs med julia.


en söt bild på Julia också.


jag tyckte inte det gick lika bra
denna gången vi tog bilder.
Brukar bli bättre!
men tack ändå för roliga bilder:)





Kommentarer
Postat av: Mathilda

så jävla söta bilder och sen var det tuuur att ni klarade er :)<33

2009-11-15 @ 10:54:32
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0