skolan kallar! 091119*


en ny familje medlem!
den är köpt, & jag är nöjd.
Tack älsk. julklapp i förväg!
du är bäst!



Okey, måste till skolan!

Jag märker att det är dags att ta tag i skolan igen.
Imon blir det att gå till skolan sköta alla lektioner, och jobba på. Var meningen att jag skulle dit idag, men jag sov som vanligt, och vakna när det var väldigt lite tid till bussen skulle gå.
Tog senare buss, men skulle först till banken och ta ut hampus bankort som blev taget igår, men gick inte, fick beställa ny. & så kände jag mig så pass kass & trött, så jag åkte hem ist.
Inte varit på skolan på ett tag nu, väldigt länge måste jag säga!
Men imon så måste jag!
Måste skärpa mig igen. Det är inte bra som det ser ut nu!
Ligger efter rätt mycket kan jag tro, inte lite utan rätt så duktigt mkt.
Till och med julia är duktigare än mig vid detta tillfället;) haha,
men men, jag ska faktiskt till skolan imon! ;)
Sen är det ju allt helg, och imon får jag mitt studiebidrag :) GANSKA NÖJD ÄNDÅ!
men inte mycket kvar ändå efter jag betalat allt, typ resan ska betalas, 500 kr varje månad 9000 kr kvar av det!
Sen klippningen som jag inte betalat ännu, tur det var mammas kompis som klippte mig ;)
Men sen så är det min & älsklings 11 månaders dag imon så blir väl hitta på något då!
& det kostar det med. Sen på lördag blir det dra in till syster och träffa henne och David! :) Längesen!
& söndag slappa & sen hem, så man kommer till skolan på måndag! för jag måste det, för nu är det bara 19 dagar kvar tills vi åker, vilket betyder ungeför 2 och en halv vecka kvar för mig i skolan! :) så måste köra hårt med det sista nu! (: & jag undrar om min lärare inte har ringt hem till helene asså, för det borde hon nästan gjort men kanske inte om jag har tur! :) men men, ikväll ska jag iaf hem så att jag kan gå till skolan imon.
& sköta den, men kameran är min! & jag är nöjdast i stan! ;) men men
har inget mer att skriva så skirver kanske senare ikväll.

Puss & Kram M.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0