Skolstart igen (:



Nu är det söndag, skolstarten börjar imorgon igen!
Lite tråkigt, men ska ändå blir skönt, att känna att man gör någon nytta även fast man blir trött på den jävla skolan! Men vännerna räddar en, och datorn i skolan (:
Lovet har börjat bra, och slutat bra!
Tack för alla sötnosar som gjort den bra, och som gjort mitt lov lysande (:
Nu är det knappt en månad kvar tills Thailand, och jag längtar ihjäl mig! (:
Så skönt det ska bli och slippa denna kylan, bara komma till ett varmt ställe, med massa släktingar som gör det bra! Så kusiner som håller på, och morbröder som bara älskar att kivas med en:P
Hur toppen, rätt toppen! (Y)
& så snart har jag gått ut första ring kanske ;P
haha, nej men snart är halva terminen över, och sen blir det bara 5 terminer kvar, vilket betyder 2 och ett ½ år till :) En nöjd, maysan :D
& nu har älskling precis fixat spotyfy till mig, som jag har haft länge på min hotmail. som helene fixat till mig, men som jag inte vetat hur man gör :P Toppen(Y)
Så nu bombar jag musik, och knarkar bra låtar (:
Ikväll ska jag hem, vet inte om Hampus ska med ännu, får se!
Om han ska jobba hos grannarna imon så ska han sova där, men annars inte!

Men nu har jag inget mer att skriva,
Puss & Kram M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0