värk, värk 091102*



Värk, smärta, klaga mer?

Första dagen i skolan idag? Tro fan att jag har värk, och små feber och huvudvärk!
& sover då till halv 2! Fortfarande lika slö, fortfarande lika ont i kroppen.
Tro fan att jag behöver klaga mer, för det behöver jag! Men jag ska inte! (Y)
Men imon blir det skola, köra loss, jobba på! Prov på onsdag- Matte! tummen upp!
Nej, livet går som det ska, men jag börjar få det stessgt igen, vilket får mig att hamna på ruta ett, vilket får mig att må dåligt! Sömn problem, jag är svag! :s
Jag hatar detta! Trots att det går bättre nu, så känner jag hur jag börjar tappa grepet! :/
Jag vill inte hamna på ruta ett, jag vill vara här jag är och komma längre upp! Inte sjunka längre ner igen!
& jag vet inte hur jag ska göra, var jag ska ta mig till! Jag har ingen ork!
Jag är så slö, jag är trött och vill bara sova bort mitt liv just nu!
Samtidigt som jag vill gå klart skolan. Men jag känner bara hur svag jag genast blir när jag försöker!
Det känns som om mitt liv inte vill försöka, det känns som om mitt liv inte vill ge mig ett försök! :/
Men jag ska försöka, jag ska försöka vara stark, men det är så jobbigt:/
När jag vet att det är så jobbigt! SUCK!
Men men , lovet har varit bra(Y) Bättre kunde det varit, men det var det inte!
Så man får väl göra nästa lov bättre:D
Men när är nästa lov? Är det jullovet? För då kommer det garanterat bli ett bra lov! (Y)
För då åker jag till Thailand, jag blir där i en hel månad!
Jag åker innan lovet ens börjat?! & jag är då nöjd!
Åker med dem bästa, vilket innebär- mamma, bror & älskling! (Y)

men men, ikväll händer inget speciellt, älskling kommer hit senare ikväll. Han är hos sin familj coh hälsar på just nu! & jag sitter och nördar mig vid datorn! (Y)
Imon är det skola som gäller, och sen kanske hampus efter? (Y)
FÅR SE VAD JAG FÅR FÖR MIG! :D
Men tack för ett bra lov,
& tack för att det är 1 månade och 1 veka kvar exakt tills jag åker (: <3

Puss & kram M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0