Vinter, snö & kallt! 091104*


Amy & Mathilda på bild, på en turism lektion! :)


Nu har det blivit så kallt och mörkt & dyster!

Skola imon, jag längtar faktiskt lite , i och med jag inte varit där på hela veckan snart!
Men men, idag hade vi matte prov som jag missade.
& imon ska jag hämta min efterlängtade klocka , som jag lämnade in på lagning för typ 3 veckor sedan,
som jag vill ha tillbaka nu.
& sen så ska jag väl hem efter skolan imon, för jag är så jävla lat av mig, och jag är så trött.
& denna veckan ska vi ta sprutan, jag vägrar? :S
Pallar inte men aja, jag är trött just nu, men vet inte hur man sover. Vill någon berätta för mig hur man sover kanske? ;) Men men, imon är det lite sovmorgon, inte allt fel!
Snart thailand inte allt länge kvar, 1 månad och 4 dagar, ge mig värme:D jag är så jävla nöjd med mitt liv just nu!
Visst hade vissa saker kunnat vara annorlunda, men varför inte såhär liksom? det stör inte mig! :$
Nu den senaste tiden så har jag avrit så jävla seg, och varit så trött av mig!
Jag har värk i hela kroppen, och så känner jag mig bara spyfärdig! & VILL SPY NU SÅ TRÖTT JAG ÄR! ;D
Men nej, nu ska vi vara pepp eller voy? ;)
Imon så är det torsdag, och det betyder en dag kvar sen helg! Eller naajjsss ? :P
May är nöjd, du är nöjd, han är nöjd, hon är nöjd, alla är nöjd! (y)
Så nej, nu ska jag sova, men vi hörs igen!
Sov gott, dröm sött vakna blött! (y)

Puss & Kram M.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0