blogg fan?:o



Fredag idag.
& lovet är nu slut! Nu väntar bara helgen, och hoppas på en bra helg (:
& jag har inte förstått mig på hur man gör en header ännu:/
Det gör mig så arg! Men men, idag vaknade jag typ vid halv 12 då mamma ringde:)
Ikväll blir det dricka som gäller med corre & mathilda:)
& idag har jag bror, och älskling till och med hunnit med att ta lite foto:)
Lite modellbilder har det allt blivit:) Som vi själva tagit.
Dock kunde dom ju se lite gladare ut men nej nej, jags störde deras spelande lite ju :)
Haha, men men, idag åker bror till sin pappa, och det vill jag inte;s
Jag vill ju gå halloween med honom som vi hade bestämt! SUCK *
Hatar gubbjävlen som förstör, som sviker en efter en!
Som får de jag älskar att må dåligt, som får mig att bli så lack!

Jag slänger in lite bilder nedan på våra foton iaf:)
jag har inget och skriva nu, så vi hörs väl senare:)

Puss & Kram M.



Lite oseriös bild på älskling,
men söt! :*


en bild på mig, som är rätt dålig!


en bild på bror! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0