dagen, kvällen, helgen & kärleken!

Skolan idag har varit helt okey, datorn var rätt jobbig, men jag fatta den lite tillslut!
& jag tycker inte om Mette det kan jag säga er!
Engelskan så var jag & Erica så sjukt duktiga (: Skrev alla gloser som fanns, och det blev rätt också hoppas jag.
Fcik reda på mitt turism prov idag, och jag fick godkänt, eller ja hon skriver inte ut g vg och sånt, men det var en viss poäng man skulle komma upp till och dit kom dock jag((:
Jag har klarat mig på iprincip alla prov nu förutom idrotten, men det kvittar det är inte min bästa vän! :)

Skolan har blivit lite roligare, och jag var piggare idag än vad jag var igår!
Kan bero på att det var massa tankar som flög runder i huvudet på en.
& dessutom så måste jag berätta att maten var så jävla god idag i skolan, någon kycklinggryta med curry och ris, det var inte dåligt (:

Ikväll blir det att ta det lugnt, myskväll hemma, med Helene , Lasse och Hampus! Äta Pizza, godis och hyra en bra film att titta på :) <3
Kan inte bli en bättre fredag!
Men dock är jag så jävla arg över att mitt stutiebidrag inte kommit ännu :(
Blir så arg, för alla andra har fått det och inte jag, alla har handlat och sånt men inte jag!
Men CSN kortet kom idag, så det blir lite rabatt på vissa ställen nu ((:
& förresten jag glömde att berätta att i förr igår så tog Hampus i sönder min mobil, den knäcktes rakt av :/ <3
Suck, men igår fick jag välja en ny, och jag valde dock c901 skit fin, och jag tog så klart en rosa (A)
Jag är nöjd (: Den har funkat bra idag, bara det att den inte tar mp4 format det suger dock lite :/ Men aja, man kan inte få allt!

Helgen ser bra ut och så, jag kommer berätta mer om den(: På måndag är jag ledig, och det är göttans, snart lov kanske? Hade inte varit helt jävla fel:)

Men ni får ha det så bra så länge så hörs vi sen ((: <3
Ha de bra, Puss & Kram M.


Kärleken är som den är.
Man kan inte förvänta sig allt för mycket av den.
Kärlek är något av det kompliceraste jag någonsin varit med om.
Ibland är allt så bra,allting är underbart & man känner att man svävar bland molnen.
Ibland kan den få en att må så dåligt, man vet inte vad man gör, man vet inte var man är, men vet inte vart man ska ta vägen eller vända sig mot!? Det står som ett frågetecken i huvudet på en.
Kärleken är visst underbar, fin och vacker.
Men när det gör ont, är det så smärtsamt, det känns som någon huggit kniv i hjärtat på en.
Jag vet inte vad jag riktigt ska säga om den, men man kan ialla fall inte styra över den, för allting blir bara så fel när man ska göra något. Man tror att det man gör är rätt, men sen kommer det långt där inne ifrån att det var inte rätt, man får det efter sig. Man sitter och mår dåligt efteråt.

Men oavsett hur kärleken än är, hur mkt den sårar mig.
Så kommer jag aldrig att ge upp hoppet med dig Hampus Lindwall,
jag vet att vi klarar det tillsammans, jag vet att vi kan vara starka ihop.
& jag vet att vi kan lösa våra problem trots det kan vara svårt och jobbigt ibland.
Men tillsammans klarar vi allt!
Jag älskar dig!
<3



Min nya mobil, (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0