Duschat kanske? ;)

Såja,  fredagen snart över & så.
Varit en helt okey dag faktiskt. Som sagt skolan har varit bra, dagen har varit irriterande, jag ahr varit så irriterad idag :S, så det är knappt sant.
Ingen jacka blev det idag :/ , för helene kunde inte idag :(, så det blir nog nästa vecka istället. Hoppas jag!
& förresten jag har glömt att säga det; jag har färgat håret brunt nu :)
& jag är nöjd, och sen har jag ju klippt det en bra bit också :)
Sen så, när jag ändå är igång så kan jag säga det, att jag tappade min dator idag,men den la i datorväskan, och jag trodde att den skulle skydda men nej nu märkte jag precis att jag slått in en kant av min dator :'( & att min skärm är rätt lös :S SUCK! :'(
Men fritan ikväll var i alla fall helt okey, träffade ju dock mathilda och cornelia, och massa andra!
& andy idag för sista gången ://
Han åker till teneriffa på söndag:o, avvviis faktiskt... För mig är det flera dagar kvar, känns som år och dar ;o
Men men, den som väntar något bra väntar aldrig förlänge ;) eller är det inte så? :P

Men men, nu ska jag äta de klubber hampus köpt idag, hål i tänderna eller vad :P
Ha de bra så hörs vi imon: )
Sov gott, dröm sött, vakna blött ;)
Puss & Kram M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0