galen fredag? 091031*


Hlegn har börjat galet(Y), vilket varit rätt toppen. Igår (fredag) så var det typ chillkrök. Vilket var najs, och det var kul, trots allt som kom emellan så var det kul, & det kunde nog inte varit så mycket bättre! :)
men även fast det avr bra nästa hela kvällen så dök de upp onödiga saker, saker som får en sårad, & få ont, när man egentligen inte borde det:/
Men men, har typ knappt sovit något inatt för att mathilda, cornelia & steven inte kunde hålla käften:O
OMG! de var nog inte ett dugg trötta och klockan var typ 6 på morgonen , de höll på hela morgonen, & jag & hampus var så jävla trötta, och arg blev jag det kan jag lova!
Men de kunde inte respektera att folk sov, och ville sova! Vilket var rätt dålig stil.
Men aja, det var kul att höra på deras skämt, men sen så var det fan över gränsen så hampe skicka ut dom vild halv 7 då fick vi sova! & jag var as trött! :O
Men trots det så var kvällen bra, och jag och älskling vaknade typ vid halv 2 idag, haha, mamma sa ingenting hon var helt lugn, och ja trodde hon skulle döda oss för all väsen men nej :P
Älskling städa unden efter igår, och jag diskade efter igår.
sen körde vi och slängde flaskor och kartonger, och sen panta vi till och med flaskor (:
Handlade cigg till mama på konsum, och sen så beställde vi pizza, men jag fick allt bara äta en halv, för att peter mammas kompis mans kompis var hungrig så var det ju lite dumt och sitta & äta själv! :S
Så jag fick offra min bit :/
Men men, jag dog allt inte så, idag har jag gjort en bra gärning (Y)

& förresten idag fick jag mina linser, jag tror att jag har fått dom sen i fredags men mamma hämta dem idag, och nu är dom i! Det är inte riktigt samma färg som jag beställde, men jag är nöjd, men det var ett jävla skick att sätta in dom jävlarna :l riktigt drygt, och mina ögon rann ju ner som aldrig förr! :*O
Ikväll blir det ta det lugnt, och andas (: inte dricka inte :)
& imon ska jag hem igen, vilket är trist att veta att man ska ifrån sin mamma, när det är där man egentligen ska vara :/
men men, veckan i hörby hos mamma och hampus har varit bra(:
Tack för allting, tack för igår(: & alla andra dagar (:  <3
nu orkar jag inte skriva mer, så nu ska jag göra ngt annat, kanske leka med felicia lite? :*


Puss & Kram M.



Jag älskar dig bror! :*



Bror & Pojkvän :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0