Ganska skönt eller vad? ;)

Hejsan sega jävla dag! ;O

Sov hos mamma inatt, fyfan så segt det var att gå upp, hampus sov också här!
Går kvällen gick ganska så vilt till, jävla SVIN är vad jag kallar dig!
Det är inte ens ett ord som passar dig, hade jag kunnat hitta på ett ord för dig,
hade det svidit dig fruktansvärt mycket! Du ahr bara ett förnamn, men vänta bara tills vi hittat ditt mellan och efternamn ditt jävla KRÄK!
Du gör mig så jävla arg, att se på dig får mig att må dåligt och illa!
Du är det vidrigaste jag någonsin sett i hela mitt liv. du är det där mest pinsamaste som finns i hela världen.
Det borde egentligen vara förbjudit att någon som du vandrar på denna jorden. Du är äcklig, sär & dum i hela jävla huvudet..
Du borde skjutas egentligen, du borde dö. Det är fan vad du förtjänar!
Du förtjänar inte att leva... "/


Varit på NOVA idag med julia bara för att våra lektioner var så jävla cp palla fan inte det,, /:
Så nu har jag köpt nya;
Jeans BikBok
Kofta Stadium
2 Ringar glitter
1 Foundation

& mer tror jag det blir på fredag i och med jag får 500kr då ;D <3 ganska nöjd är jag! ((:


Mer kommer ikväll tror jag,
ha det bra så länge,
Puss & Kram M.


May Hawbring :*









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0