God natt:*




Sådär ja, mina efterlängtade naglar är nu klara och på :)
& jag blev väldigt nöjd med dem också.
Tog nästan 2 timmar, men det var det värt.
Hon gjorde det väldigt fort jämfört med andra ställen:)
& 500 kr, det tyckte jag att hon var värd.
Hon var också väldigt trevlig, och jag valde att ha franska det var det jag hade tänkt mig,
men sen så såg jag alla dekorationer och sånt,
glitter och glimmer :)
& så sa hon att det ingick i priset så det var liksom lite mer på ett annat håll :)
så istället för vanliga franska valde jag glitter och franska, hälften vit och hälften ljusrosa glitter:)
Väldigt fint tyckte jag att det blev.
Cornelia och Mathilda följde med mig, och hampus & nick gick ner och fika sålänge, men de hann blev klara innan mig:)

Efter det gick jag och köpte mig en kebab rulle för jag var dock hungrig hade inte ätit ngt på hela dagen:I
Men men, får skylla mig själv.
Hur som helst, så bestämmde vi oss för att bowla så vi stack och bowla vid 8 då vi fick banan :)
så vi hade den i två timmar och sista timmen var vi ensam kvar, lite gött och så :)
Det har varit en trevligt kväll och dag, trots att mina naglar höll på att knäckas, men två av mina naglar är nu lösa:S atans?
Aja, på fredag väntar sig en trevlig kväll :)
Så nu ska jag inte skriva mer, utan sova nu! :)

GOD NATT PÅ ER :)
Hörs imon1 :*

Puss & Kram M.



Bowling bilder :)
& bilden på mig & min söta bästis är dock ett skämt på mig:D <3
en äcklig bild men ganska charmig :) <3
tack för kvällen!


Älsklingar :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0