HALLONBLÅBÄR :*





Hallontuggummi, blåbärsmak?

Dagen har varit bra hittills. Inte så mycket har hänt.
Imorse var jag och älskling och handlade bullar, mumms på ostbullar :*
& sen var vi hemma där jag bodde innan, och gav kaninerna lite mat och så. I och med den jävla bögfittan inte kan ta hand om djur! :O
Jävla fitta till människa.

Aja, ikväll händer väl inte allt för mycket.
Typ slapp och så.
Sen så, tror jag det blir mycket gott och mumms:*
Helgen ser ut att vara ganska lugn. & det är väl helt okey.
Nu är det inte länge till till lovet :D
Jag är nöjd, jag är glad, jag är lycklig! :P
nästa vecka kommer också gå snabbt får jag hoppas, sen får jag ju allt mitt studiebidrag på tisdag :)
Mohaha, jag är NÖJDAST I VÄRLDEN! ;)

Nej, nu ska jag tita lite på film, och vila mig lite. Sen ikväll blir det nog mumms, och mys med familjen.
Ha det bra så länge, jag skriver ikväll igen :)
Puss & Kram M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0