HörbyHelg, trötthelg! :*

Skola idag, har ju varit sämre det kan jag ju säga.Idag gick det faktiskt bra på datorn, jag var trevlig mot läraren och hon mot mig, vi var ju bara tjejer typ, första delen av halva lektionen var vi typ såhär 6 stycken om inte mindre typ. Det var faktiskt helt okey, det var mycket enklare inte massa stim och stam, och nu kunde hon ta sig tid att hjälpa folk lite ((: , men sen andra halvan av lektionen kom det fler, och Navid och hon är inte så bra vänner så de bråka och sånt, och han kalla henne häxa eller något så blev hon arg och bad honom gå ut men han vägra så vi fick sluta vår lektion så. Det var förstås tråkigt i och med jag var så inne i det, men tack Mette för du lyssnade och hjälpte mig idag! Jag gilla inte henne innan, men nu gör jag allt det! :)
Jag hade faktiskt helt ärligttalat haft Mette som mentor istället för MARI fitta! ;@
Det finns verkligen inte ord för Mari.

Såhär är det för er som läser bloggen och inte förstår ett smack av det jag berättar nu, så ska jag förklara för er;
- Det är såhär att vi har vår mentor typ2 gånger i veckan, första lektionen med henne är på ONSDAGARNA, då vi har både småföretagande och KLASSRÅD! & sen nästa gång vi har lektion med henne är dagen efter alltså TORSDAGAR!
Så hur som helst, igår skulle vi skriva "test" som hon kalla det. & vi frågade då så klart om vi fick sluta efter det, för det brukar man liksom få göra på alla andra lektioner när man gjort något färdigt så får man gå.. Men så var det tydligen inte med henne, hon ville inte ens lyssna, och grejen var att vi ville sluta tidigare för att vi skulle ta foto igår, men hon är för trög för att förstå det. Hon sa att vi inte fick ställa frågor och sånt att vi skulle ta det efter eller vänta på när vi har klassråd :o asså är hon trög i huvudet? Menar hon att när man har en fråga så ska man vänta en hel jävla vecka på att få ställa den? ;s vilken idiot till lärare "/
men men, så skrek hon i alla fall på mig först, sen så ber hon OLIVIA HÅLLA TRUTEN! :@
Så då blev Olivia för första gången skit lack, och skrek jävlar i det, och det var roligt, alla skratta, fy fan sen när vi fick provet kunde jag inte sluta skratta så jag skratta och skratta;)  OMG! Lite pinsamt eller voy? :S

Haha, men det var en rolig skol dag det vill jag lova.
I helgen blir det hörby, hampus har flyttat hit till mamma nu, massa klydd hemma hos honom, så blir hos honom denna helgen, ;D<3'

Men ni får ha det så bra så länge hörs imon ((:
Puss & Kram M.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0