LOV SNART :D

Det var ett tag sedan jag skrev. Hoppas att allt är bra med er och så.
Hur går det i skolan för er? (:

För min del är det segt, men det är bara till att bita igen för det måste man göra när det gäller skola.
Men idag har skolan varit helt okey.
Inte så ansträngade inte :)
Så det är väl helt okey, jag är nöjd och så.
Efter skolan stack jag till älskling och var där lite, sen kom mari allt och hämta mig (:
Sen hem och vara med grannarna så länge de hade pass :)
Helt okey, satte på mina naglar och dekorera dem lite, men nu är jag allt så trött :S
Det känns typiskt som en sån dag jag bara vill gråta, men kan inte, en sån dag jag är ensam och tänker tillbaka på allt jag inte ska. :/
Saknar minnen, önska dem kom tillbaka, saknar personer och önska man gjorde annorlunda, saknar massa bilder som lever kvar i huvudet men som är dött i verkligheten.
Känns som om jag inte ens vill vakna upp till verkligeheten och sanningen som finns. och inte drömmarna:/
Det är en sådan där jobbig känsla, jobbiga minnen, jobbig stund och situation som man bara vill kasta bort, men man vet inte var. För i verkligeheten finns inte DELETE KNAPPAR!

Imon är sista dagen innan lovet. Ganska gött faktiskt, och då ska jag var hos älskling till Lördag, och lördag ska vi till eslöv och sen på kvällen hem till mig bror hänger också med, blir här till måndag sen så hörby hela veckan. (:
Ganska gött ändå.
Men men, nu har jag inte berättat att jag faktiskt fått mitt studiebidrag och shoppat loss lite (:
jag var på NOVA i tisdags med Mathilda ch köpte allt nya saker till min gaderob.
Det blev:
- Ett par jeans Gina 499:-
- Ett par stövlar DinSko 499:-
- Strumpor till stövlarna BikBok 69:-
& sen fick jag en parfym Britney Spears Fantasy av mor (:<3

& så har jag faktiskt laddat min mobil, och ska köpa halsduk och sånt imon och faktiskt fick jag en jacka igår en everest jack en lång en ((: Tack till helene.

Nu ska jag inte störa mer, ska sova snart (: <3
Ha de bra, sov gott nu (:
Puss & Kram M.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0