Lov :)

Nu var det allt ett tag sedan jag skrev.
Men jag har inte så mycket at skriva om nu förtiden, det är skolan allting handlar om.
& det kanske inte är så himla kul och berätta om eller? :P
I alla fall, andra lov dagen idag, och så.
Käns skönt sovmorgon varje dag, uppe kväll varje kväll hur najs?
Skitnajs? :)
Igår var jag och älskling och beställde tid till mina naglar och idag ska jag bygga på dom allt((:
ÄNTLIGEN ELLER VAD? :D
som jag längtat, men har inte haft pengar, men nu jävlar i det :)
Så jävla härligt och få det gjort.
& om bara 5 veckor så åker vi till THAILAND, hur najs? :P
SÅ JÄVLA NAJS! ;)

Men men nu ska jag göra mig i ordning, och sen redo för naglar :)

älskling, tack så mycket. & tack för allt, och jag älskar dig!



Puss & Kram M.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0