Rosa kanske? (a)

Ösregn, storm, dyster och mörkt ute! ;s
Kom och ta mig till Thailand tack, ge mig massor av värme, ge mig sol, ge mig lov!
Ta mig här ifrån!


En sammanfattning av helgen kanske? ;

Fredag; Älskling kom, åt på viking med familjen, köpte filmer på PREEM(:
Johan Falk 1(2). Godis , chip och läsk & mys framför tv:en hela kvällen.
Massor av mys! & gott(a)

 
Lördag; Vakna upp tidigt, typ vid 10 lite innan kanske till och med (:
Käka, och en massa slapp, Hampus åkte till kusin i en timme, kom tillbaka och så käka vi hemma , pannbiff & potatis oh sås. Åkte in till hörby jag & älskling, var med corre & mathilda (:
Sen körde jag och älskling hem, och så åkte vi upp hela familjen till trensmark och åt paj, och gott var det dock ((: sen så åkte vi hem, titta på 17 agian gjorde jag och älskling, sen somnade jag och älskling låg kvar och tittade.


Söndag; Vaknade upp, gick ut och åt frukost med hela familjen.
Sen gjorde jag vid mig, och Hampus vid sig själv, sen körde vi till Eslöv till mor (:
& var där, åt och sånt. & sen lämnade Hampus mig och mamma hos henne ((:
& jag ska bli här inatt! :) Ledig imon.
Ikväll händer inget speciellt tror jag, ha mys med mamam (a) , puss på det!

<3

Det var allt för idag, vi hörs senare eller imon! ((:
Puss & Kram M.


Sommar, värme & bad kanske? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0