Rött kanske? 091015*



Snabb vecka, tröga dagar, jobbiga nätter..  Fredag kanske?

Denna veckan har gått snabbt, men dagarna har varit tröga i skolan.
& nätterna har varit väldigt jobbiga.
Men iaf nu ska jag sluta klaga. Snart är det i alla fall fredag, vilket jag ser fram imot inte för att det ska hända roliga saker men ändå, en skön jävla helg framförö mig :D
& sen imon efter skolan så ska jag och Helene sticka och handla JACKA till mig ((: Vilket jag också ser fram imot :D Nu har jag faktiskt lektion men vi har inegn lärare, vilket fick mig att blogga istället, vilket är skit bra::)
Men men, jag skriver nog mer lite senare idag, för nu ska jag göra lite saker, som inte har med skolarbetet att göra alls :P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0