sommar kanske?

Jätte tråkigt väder ute, lite sommar kanske?
Det hade inte varit helt fel!
Har varit hemma hela dagen, bara slappat, men jag vill göra nånting, men kan inte i och med att mitt studiebidrag inte kommit ännu! "/
Jag har varit så sugen på att shoppa idag asså, det har fan varit synd om mig :/
Men ialla fall, hampus har åkt till sin kusin nu för han fyller år idag, men jag följde inte med dock i och med det är så mycket problem just nu mellan mig och hans mor så hoppar jag över det istället.
Jag tycker det är skit jobbigt det är inte det att jag tycker att det är roligt för det tycker jag dock inte, men jag menar vad ska jag göra? Hon är vuxen jag är ungdom, och jag vet att vuxna oftast har rätt, men det betyder inte att de har det i alla lägen! ;o
Just nu är jag så arg och sur, och oavsett hur sur man är så är det fan inte rätt att vräka ur sig vad fan som helst eller? Är det inte sant?
Man har inte rätt att säga saker som man kanske egentligen inte menar, utan man säger det kanske för att man är arg, men man har ingen rätt att säga vad som helst? Är det inte fler som håller med mig?
Men aja, ikväll blir det väl också att ta det lugnt, och sen kanske vi sticker in till hörby en liten stund för att träffa lite kompisar, och sen imon bär det av till eslöv till mamma för att hämta upp henne och sedan så tror jag att jag blir i hörby med mamma, och sover där tills måndag för att jag är ju trots allt ledig på måndag vilket är skönt ;)

Jag har skrivit ner allt jag behöver handla och göra nu och listan är dyr och lång;

Bygga naglar 500:-
Jacka 1.200:-
Jeans 400-1.200:-
Stövlar 500:-
Klippa håret 200:-
Klocka 300:-
kofta 350:-

Så ser min dyra lista ut, och jag har inte fått med allt ännu :P
Men det är trots allt för min egen del, för att jag ska trivas med mig själv, inte för att jag måste ha! Utan för att jag vill trivas med mig själv, och slippa gå runt och se ner på mig själv hela tiden! (:

Nej, men nu ska jag titta vidare på MTV SWEET 16 ((:
Ni får ha en forsatt bra lördag, så hörs vi senare hoppas jag(:
Eller så imon :) Slänger in lite bilder nedanför;)
Puss & Kram M.




Älskling och Bror



Lillebror <3 - världens bästa!


Mor min <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0