SÖNDAG 091011*

te bloggat på hela helgen så tänkte att jag berättar allt jag gjort på en och samma blogg :)

Fredag: Skola helt okey, efter skolan hem till mamma och Hampus i och med debor tillsammans nu. Bror mötte mig på torget, vi gick in och handla godis ;)
Äta och så, mamma hade kompisar hemma och så, och Mathilda skickade till mig så jag, hampus & bror gick upp till assars och mötte henne, sen träffade vi även mickiz och anna som jobbade på assars då :D Stod och snacka med dem lite, sen så gick vi ner till Byn och där träffade vi Andy och nån till(:
Trevligt, de gick mot fritan och vi gick till TURKEN och handlade där :)
& sen mot fritan, jag fick även med mig en flagga ;)
Men när vi går mot fritan ser vi att alla går därifrån och så, hela högen kommer och vi träffar alexandra som gick där bland de människorna,:)
Sen gick de någonstans och vi fick upp en diskution om ngt så vi gick upp och snackade med cornelia uppe hos julias kusin, så kom julia ut och hon sa att vi kunde komma upp i och med de hade fest, så vi gick upp en sväng där var då Hampus G, Hampus N, Alexander, och 3 andra tjejer från Eslöv, Mathilda, Mohammed, Cornelia och Alexandra och Hampus och bror såklart ;D'
Var där en stund sen snackade vi lite och så, sen så gick vi igen, Mathilda skulle tillbaka till sin mormor, och vi hem:D & jag var trött som fan:O Skolan har väl tagit kol på mig ;)
Tack för en fin fredag alla! :) <3

Lördag; Vaknade rätt så tidigt, la där med Hampus och snackade och lite sånt:)
Sen gick vi ut, åt frukost och sånt:) Sen så satte bror och Hampus igång och spelade igen såklart:P
& jag satt och snacka med mamma, och titta på film med henne lite, :)
Sen på kvällen åt vi och sånt, sen så gick vi upp till mammas kompis.
Satt där och snackade och jag lekte med bebisen lite och så:D
Sen så cyklade vi hem, Hampus skjutsade mamma och Nick mig:D
Jag var livrädd eller vad? ;) Men det gick bra, men sen så fick Hampus skjutsa både mig och mamma för att nicks cykel var helt cp, och jag pallade inte cykla mer då, :P
Hur som heslt, när vi kom hem igen så satte nick och hampus igång och spela igen, sen så jag och mamma satte oss och titta på film i hennes sovrum, och jag somnade nästan tillslut asså :P
sen gick vi alla och la oss, så jävla trött, även fast jag nästan hade sovit hela dagen ;O


Söndag; Vaknade vid 9 tiden, då jag och Hampus körde upp och handlade bullar, haha xD
14 stycken bullar blev det samanlagt ;O
Haha, 10 jävla ostbullar och 4 andra :D
men en god frukost blev det allt(((:
Idag ska jag inte hem sover här tills imon, för börjar inte förrän halv 11 imon, men sen efter skolan ska jag allt hem:) Puss på denna helgen!

Ha en bra dag alla sammas,
Puss & Kram M.

 


Min älskling är bäst! & sötast! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0