Studiedag :*

Hejsan allihopa (: , jag hoppas att ni mår lika bra som jag gör! Inatt har jag sovit hos mamma, första gången på länge! ((:,  det har varit en bra natt, trots att det hände saker igår kväll som gjorde mig upprörd "/
Men men, livet är inte perfekt, precis som vi människor, vi är i heller inte perfekta. Inte nån av oss!
Vaknade i alla fall upp i morse typ vid lite över 11. Jag hade stängt av min vibrator på mobilen :/
Så jag hade missat väldigt många samtal och sms, men aja :)
Skickade till Mathilda och sa att hon kunde komma till mamma, för att jag var hemma själv (:
Så mathilda kom, och vi satt och snacka och sminka oss, sen så skickade Hampus G, till mig och fråga vad jag gjorde så vi drog upp till honom lite ((:
Var där och snacka och sånt med honom, sen slutade bror, och då så gick vi till affären och handlade chips & cola :*
Haha, mumms på det. Ikväll kommer Hampus också hit, och ska vara med bror lite, sen åker jag väl med honom hem och så!
Imon är det skola iallafall (: & mitt studiebidrag har kommit, det hade kommit till mamma, så nu ska jag stoppa undan 500 kr, och sen har jag 500 kr kvar att leva på, jag har inte råd med mkt nu, för jag måste betala Thaialnd resan varje månad, spara pengar till Thailand om jag ska kunna överleva där. & så vidare. Jag har egentligen inte råd att handla ngt nu, men jag måste faktiskt!

Hur som helst, nu sitter jag här med min bror & Mathilda och snackar lite och sånt ((:
Väntar på att mamma ska komma hem, och så. :)
Sen ikväll vet jag inte vad som händer, får se (( : blir väl sitta hos mamma , (((:
Men men, ha de så bra så hörs vi kanske senare,
Puss & Kram M.




Bästa vänner! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0