FOTBOLLSKVÄLL! (:

Hejsan allihopa (:
Hur är det med er idag?
Idag mår jag ett snepp bättre, men jag har dock känt mig fräschare och friskare(:
Min näsa dödar nog mig, det är ialla fall inte rökning som dödar mig :O
Inatt när jag skulle sova, så kunde jag inte det för att jag kunde inte andas, för jag måste bita i min läpp för att kunna somna, och det kunde jag ju inte göra inatt i och med min näsa var täpp :O
Så fick snyta mig tusen gånger, det gick inte! Hälla vatten i näsan , det gick inte! Fick ta nässpray något jag vanligtvis står över, men jag hade inget annat val, så vad gör man inte för att få sin sömn?
Jag fick ta nässprayn, och ta imot för jag hade inget annat val! Det var räligt det var äckligt, det är det värsta jag vet, och det smakar skit! :S Men jag gjorde det, och det blev gjort, men tro fan att min näsa böev bättre för det för det blev den inte :O
Typiskt , tänker jag då. Men jag somnade tillslut hur och när vet jag inte!
Jag har vaknat så himla tidigt nu varje dag jag varit hemma, och legat sjuk!
Så jävla typsik när man väl kan sova länge gör man inte det för det går inte, näsan tar kol på mig!
Om ni bara visste och kände det jag känner :O
Men idag har jag fått sällskap av Sandra grannen som också är sjuk (:
så vi har myst till det lite, tittat film, fikat, ätit gott och snackat och haft kul (: <3
Vilket gjort dagen bättre dock (:
Imon är jag ledig ifrån skolan för lärarna ska ha möte så eleverna är lediga då, vilket är ganska skönt, men det spelar väl ingen roll i och med jag varit hemma nästan hela veckan och degat ? =/

Men nej nu ska jag sluta klaga, nu ska jag titta på fotboll och hoppas att de vinner idag! (:
& så ska jag mysa ner mig i soffan och vänra på min älskade pojkvän <3

Ha det bra så länge (:
Puss & Kram M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0