LOV TACK :)

Skola idag rätt så död nu, det har varit en lång dag idag, trots att vi började senare och slutade tidigare. Men en torsdag är alltid lika tråkig, det är liksom en dag kvar till FREDAG och man vill alltid att det ska gå fort vilket det inte gör tyvärr.
Och sen så blev jag så irriterad på vår mentor idag, hon kan fan ta mig i röven med ett rosstigt jävla spik eller ngt, hon är totalt dum i huvudet och borde dö! :@
Jag vet så säger man inte men nu gör jag det om henne, för hon går mig på nerverna. Hon tror att bara för att hon haft någon annan elev innan så kan hon behandla den bättre än oss andra som precis har börjat?! ;o
Men aja skit i henne nu.

Skolan har i alla fall varit helt okey, trots allt!
Var dock inte hemma förens halv 6 idag, skulle egentligen tränat också, men i och med det började 6 så var det lite jobbigt att slänga i sig maten och ut och träna direkt, så träningen får vänta tills nästa vecka. Då jag ska träna stepp. :) Vilket jag tycker är roligt, men svårt, men man lär sig väl stegen snabbt om man är med ofta, ska faktiskt börja träna nu så jag kan få lite finare former, det hade inte suttit fel :D
Har gått upp jätte mycket nu i vikt, under dessa veckor jag gått i skolan,:/ Mycket skräp mat och sådant har kommit i mig, och massor med godis och läsk också för den delen! Ska bli ändringar på det nu. Inget mer sånt på vardagar ;D

Sen har jag en rolig nyhet också , iallafall jag tycker den är rolig, till julen så blir det antagligen Thailand med mamma, lillebror och älskling, i 3-4 veckor:D
& det ska solas och badas och shoppas ;D Tro mig, jag längtar redan ihjäl mig, men jag måste först snacka med socialen, men hoppas att jag får av henne i allafall, för då åker vi ju om knappt 2 månader :D
& jag vill verkligen tillbaka ner dit, saknat det väldigt mkt i och med att jag aldrig åkte ner nu i somras ju :/
Ska också bli kul och träffa släkten dock ;D

aja, nu ska jag inte skriva mer, får hoppas på att älskling snart kommer och gör mig sällskap, annars blir det sitta själv hela kvällen vilket jag inte vill :/
Men får se, men ni får ha det så bra så länge så ses vi sen (:

Puss & Kram M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0