Osäker :/

Jag har gett mig in i ngt jag aldrig skulle gjort!
Nu är det så svårt att ta sig ut, för nu vet jag inte hur mina känslor vill eller säger :/ ?!
Mitt hjärta skriker efter hjälp! Dät känns som allting i mitt inre har korssat sig nu;s
Nu känner jag det gamla vanliga igen, osäkerhet, ingen självkänsla, oro & räddslagen!
Jag visste från hela första början hur det skulle bli om jag gav mig in i det, jag visste det hela tiden!
Men jag kunde inte hindra mig själv från att gå in i det igen!
För att jag saknade tiderna så mycket, jag saknade att känna den käsnlan, så istället så har jag gått in i något jag aldrig kommer att lyckas ta mig ur "/
Jag blir så arg på mig själv, jag blir så besviken på hur jag bahandlar folk! "/

Mitt hjärta vill inte vara hos mig mer, den tycker att jag är jobbig och komplicerad, och det är jag verkligen, ibland känner jag hur mitt hjärta vill hoppa ut ur min kropp, och bara gå sin väg!
Ibland vill jag själv också det, jag tycker att allting är så jävla komplicerat nu, och det hade det inte varit om jag aldrig hade gett mig in på detta skit.
Jag kommer ihåg sist, jag mådde så dåligt, jag var så depprimerad, och jag behövde någon vid min sida hela tiden, annars klarade jag inte av nånting..
Så jag fattar inte varför inte jag har lärt mig något utav det istället för att göra samma jävla sak igen!
Jag vet själv hur svårt det är att släppa taget, jag vet själv hur svårt det är att ta sig ur det;s
Men samtidigt så känns känslan så bra, men det är det ända som är bra, allt annat blir bara skit!
Det ända som känns bra det är känslan, men inget annat!

Jag blir så arg på mig själv, jag blir så jävla arg på mig själv för att jag inte lär mig saker, och det är inte första gången jag ger mig in i det, för det är fan trejde gången gilt nu, men nu är det lite värre!
Jag skadar en person mer än jag anar, en person som jag älskar med hela mitt hjärta, som verkligen står vid min sida oavsett vad, som inte sviker mig om och om igen, som istället står där för mig när jag behöver en axel att gråta på, när jag behöver en kram när något gått dåligt.
Så jag förstår inte vad mitt problem är? :o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0