Trötter idag..

Heejsan alla glada och sura idag!

Hur är det med er alla idag? Själv så är jag rätt så trött, har inte kunnat sova så mycket inatt pga min otroligt dumma hosta! Jag har en fruktansvärd hosta som dödar mig :/ Jag har nu haft det i lite mer än en vecka, vilket får mig att ligga vaken om nätterna , vilket får mig trött i skolan och får mig att inte vilja gå i skolan :( Idag har jag inte varit i skolan, pga att jag har inte sovit så mycket inatt och heller orkade jag inte imorse, för att jag har legat och vridigt och vänt mig hela natten lång :/
Jag hoppas i alla fall att detta snart går över så att jag kan andas normal och vara normal igen och gå i skolan utan att behöva vara trött , för att jag orkar inte vara trött på lektionerna heller :/ Men aja, det ska nog lösa sig snart tror jag, och hoppas jag (:

Imorse så tog jag bussen vid typ 10 sen åkte jag då in till lund tog 5:an till NOVA, byta mammas datorväska , så nu har hon nästan en likadan som mig fast i typ mök grön, sypgrön kanske till och med, men jävluls fin måste jag säga! ;)
Men jag vill ha en rosa väska, för den är så söt!
Jag måste verkligen erkänna att jag tycker om den väskan, att jag faktiskt också är lite kär i den (a)
Asså, jag ska köpa den vänta bara, ;) Jag ska fanimaj ha den jävla förbaskade väskan, jag har blivit kär på nytt igen ;D

Aja, nu sitter jag i Hörby hos mammas kompis, har varit här sen 1 idag, väntar dels på att älskling ska sluta och komma hit, sedan så väntar jag på min bror som är nere i Hörby och luffar som bara lämnar mig här ;O
SKIT UNGE!
men aja, nu ska jag göra ngt annat, slänger ialla fall upp de bilder på datorväskorna ;D

Ha det bra, så hörs vi sen ;)
Puss & Kram M.







Min datorväska, som jag har nu :)


Denrosa älskade väskan jag vill ha (:
& jag lovar att jag snart ska hämta dig :)


Den väskan mamma har, ;) Ser rätt grå ut men är mörk/spygrön :)
Faktiskt fin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0