10:onde april 2010

Goodmoorgon bloggläsare!

För en gång skull kan jag säga god morgon till er. Jag måste ju verkligen säga att jag själv är chockad över att jag är vaken nu 40 i 8 på morgonen. Men så är det att ha en hundvalp hemma.
Han började gnälla vid 20 över 5 någon gång, och jag och Hampus gick upp i och med han stod och hängde över halva Hampus. Hampus gick upp och kollade var han hade kissat och såg en liten pöl, jag torkade upp det sen så gick vi och la oss igen. Hampus flyttade Teddys säng bredvid vår så att han kunde klappa Teddy undertiden så han somna. Teddy somnade om tillsut och vi med, vaknade nu igen nästan halv 8 då Teddy började gnälla och ha sig. Åt ostbollar och sprang allmänt runt och gnällde. Mamma släppte in honom och han blev tyst, men började leka och hålla på. När vi hade vaknat igen hade han kissat ännu en gång så denna gången fick Hampus torka upp det!
Han har knappt ätit någonting sedan igår då vi hämtade honom. Men vi ska försöka blanda hans mat med lite vatten så dte blir lite mjukare. Kanske han äter då. Vi får se!
Nu sitter jag här och är pigg faktiskt, och Hampus ligger och vilar bredvid mig. Teddy har precis undersökt min dator och slickat på tangenterna också. Dem var väl smutsiga antar jag.
Nu ska jag käka något, sedan kanske ut och gå en runda med Teddy, mamma har ju precis varit ute med honom. Hoppas att ni får en skön dag idag. Idag blir dte nog grillning för min del och resten här hemma hos mammas kompis. Det ser ut att bli ganska fint väder! Puss så länge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0