11:e april 2010

Heejsan bloggen!
Idag blir det ett sent morgon inlägg. Dels för att jag verkligen inte orkade imorse, och sen för att Hampus lånade min dator. Fick låna den nu snabbt bara för att jag skulle blogga. Men hur mår ni idag? Har ni haft en bra helg? Jag har faktiskt haft en bra helg trots att Teddy varit pigg om morgnarna och sprungit runder som ett gnu. Men han är så busig och söt så. Idag åker Hampus hem, så det blir att vara hemma och ta det lugnt idag med familjen. Till kvällsmat blir det nog kalops och potatis. Längtat så mycket på att få äta kalops men ingen har velat äta det så. Men idag ville mamma göra det, fast istället för nötkött så tar vi fläskfilé.
Senare ska jag också lägga in lite bilder från gårdagen. Nu ska jag vila lite är så jäkla trött!"/
Ha en fortsatt bra dag sötnooosar hörs senare! krraaam!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0