12:e april 2010

Godmiddag läsare!:)

Hoppas att ni mår bra idag och har sovit gott inatt! Jag mår själv bra och har fått sova hyfsat mycket inatt och kunnat sova också för den delen. Jag brukar ju ha lite svårt med att sova själv om nätterna efter att Hampus varit här. Men inatt gick det hur bra som helst, jag var riktigt trött igår kväll asså. Tror det är helgen som gjort mig så trött, i och med det har varit tidiga morgnar i och med lillskiten måste ut och sen så hoppar han på en 1000 gånger för att han vill leka med en. Idag vaknade vid halv 11 någon gång, efter att jag tvingat mig själv att somna om 4-5 gånger för jag varit död. Teddy har verkligen varit pigg idag, han hoppa på mig flera gånger, och studdsade runder. Jag trodde jag skulle få fri spel på honom asså. Tillslut gick jag upp, han kissade ännu en gång och sedan gick han i det så jag var bara tvungen att gå upp och torka upp det och skölja hans fötter. Sedan såg jag på mammas rum att han bitit i sönder min mobilladdare som mamma lånat av mig. Gud, jag trodde jag skulle få allvarliga problem. Konstigt nog så verkar han inte fått någon stött alls, och ändå var laddaren i kopplad!?;s
Hur som helst, sitter och äter frukost/lunch nu ska snart ner och fixa det sista med tvätten också.
Sedan ut och leka lite med lillskiten. Jag har gjort mig en koppkafe också för första gången på väldigt länge, men jag känner det att ska jag hålla mig vaken får jag nog göra något åt saken också. För just nu är jag sten död! Nu ska jag äta upp så jag kan springa ner och fixa tvätten när jag har min tid.
Ha en bra dag ute i solen så hörs vi senare! Pusss!♥


visst är du söt! Men sjukt dryg mellan åt!
Teddy♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0