13:e april 2010

God morgon världen!♥

Hoppas att ni sovit gott inatt. Jag har sovit hyfsat bra, men har inte sovit tillräckligt djupt kanske.
Men jag har sovit ialla fall och det är huvudsaken. Nu är jag pigg och glad! Vaknade redan vid 7 idag, jag känner mig duktigare icg duktigare för varje dag som går.
Sitter just nu och käkar frukost på sängen. Satt lilla tvbordet här borta vid sängen och har datorn och min frukost där. Idag består min frukost av müslie och yoghurt, till dricka har vi kafe med Oboy.
Man måste ju hålla sig vaken på ett eller annat sätt när man ska passa en gnällig hund hela dagen.
Dagen började redan med att han kissa och bajsa inne i köket. Men vad mysigt!
Min bror fick torka upp det, han har fått uppgiften att ta hand om den innan han sticker iväg till skolan för resten av dagen gör jag det och på kvällarna då han lagt sig. Så det gjorde han. Nu är han i skolan och ska jobba hårt där, medans jag ska jobba hårt med lillskiten hemma.
Inat sov Teddy med mig i sängen faktiskt. Han somnade med mig igår då jag lyfte upp honom här,
när jag skrev mitt sista inlägg kommer ni ihåg?:)
Så han sov här hela natten, så det var nog också därför jag inte kunde sova riktigt djupt för att om jag skulle sparka till honom eller ligga över honom. Det hade ju inte varit så snällt!
Nu har han hoppat upp igen. Jag ska äta färdigt sedan så ska jag väl dammsuga, fixa med tvätten och moppa golvet. Sedan ska jag väl ut med lillskiten också, så jag slipper det inomhus!
Ha en toppen bra dag i solen, dimman och i skolan/jobbet!:)
Vi hörs senare, puss & kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0