14e april 2010

Good förmidddaaag elloor något!♥

Jag vet inte om det är förmiddag eller om det är morgon. Men klockan är snart halv 12, så jag skulle gissa på förmiddag. Hur som helst, vaknade för ca 30 minuter sedan. Gick upp torkade upp kiss direkt som Teddy hade kissat ner. Öppna ballkong dörren så han kan få lite friskluft när han känner för det.
Sedan har jag också hunnit att diska lite snabbt. Duktigt av mig:thumbup:!
Nu sitter jag ner och äter korv med bröd som blev över sedan igår. Ja, jag älskar det lagom mycket!
Det är så gott att äta det tillsammans med, ketchup, senap och rostadlök. mumms!
Kanske inte direkt någon frukost men det är en liten lunchfrukost. Har precis snackat med syrran också, kanske tittar in till henne idag om jag lyckas få tag i mina pengar.
Annars så blir det väl bara till att vara hemma och njuta av vårvädret ute idag.
Vad ska ni hitta på idag då? Jag tror nog de flesta sitter i skolan och på jobbet om jag ska vara helt ärlig.
Men ni får ha en toppen bra dag, vi hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0