15e april 2010

Gooood moorning!♥
Idag var jag uppe tidigare än vanligt. Haft lite svårare att sova inatt, vet inte varför men jag har ialla fall fårr sovit något. Teddy vaknade när min bror stack till skolan så han somnade aldrig om igen. Och då hade jag också lite svårt för att sova för man vet inte vad han håller på med för hyss!
Men jag vaknade vid 10 idag, och såg att han bitit i sönder i princip allt i hans höjd. Usch, så nu har jag städat undan efter honom lite, för tillfället så ligger han och sover i mammas rum.
Måste säga att jag blev rätt skraj när jag vaknade upp och inte hörde ett ljud från honom, visste inte var han var och när jag kallade på honom kom han inte. Så jag gick ju upp och kolla då ligger han inne på toan och sover. Mysssigt! Men annars, hur mår ni och har ni sovit gott inatt?:)
Idag mår jag lite halv krasligt faktiskt, jag försöker äta nu, men känner att magen inte vill vad jag vill.
Det är alltid så jäkla jobbigt när man mår skit.

Haha! Jag måste bara skriva detta. Teddy ligger ju inne på mammas rum under sängen och precis så skällde han, men nu när jag stack in huvudet snabbt så sov han. Så jäkla roligt när de skäller eller springer och gör saker i sömnen. Hundar är för söta!(a)

Hur som helst senare idag sticker jag och bror in till Lund för att möta upp mamma där, ska på möte först tillsammans med mamma, sedan så ska vi käka något gott. Som falafel och kebab.(jag som valde det!)
Nu ska jag försöka få i mig lite mat, sedan göra vid mig lite.
Det är så tråkigt att göra vid sig nu förtiden när man ändå inte kan ha sina kläder på sig.
Känns så jäkla sorligt, jag vill nästan tappa en tår!:(
Men ni får ha en bra dag ute i vårsolen. Ses sen!
Puss och Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0