16 månader


en utav de första bilderna som vi tog tillsammans i början av vårt
förhållande!

Nu har vi varit tillsammans i 16 månader, vilket innebär 1år och 4 månader. Mitt längsta förhållande och jag hoppas på att det varar längre! Nu mera är det inte bara vi två i förhållandet, snart dyker det upp ännu en till. Två blir tre! Jag kan säga att jag verkligen inte hade tänkt mig allt det hära i början av vårt förhållande, jag hade aldrig tänkt mig att jag idag skulle få känna alla dessa tusen känslor som jag gör idag.
Jag tänkte helt enkelt inte ens tanken av att vi två skulle skaffa familj eller bli föräldrar till något barn!
Vårt förhållande har varit som is. Ibland har det glidit isär, ibland har det varit helt! Ibland har vi lyckats hitta tillbaka till varandra. Jag vet att vi kommer att klara av allting som kommer hända oss, jag vet om att vi kommer bli bra föräldrar och att vi kommer att förstå vad som är rätt och fel.
Jag är helt säker på att vi kommer att lyckas fixa detta ihopa. Jag menar trots alla stunder då vi varit värsta ovänner, då vi velat döda varandra så har vi ändå löst det och vi har alltid hittat tillbaka till varandra. Det är så äkta kärlek är. Man lämnar aldrig varandra! Och med dig känner jag äkta kärlek!
Min lycka stavas Hampus! -Jag älskar dig min prins!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0