17e april 2010

Good morning!

Förlåt att jag inte la in ett inlägg igår kväll innan jag skulle gå och lägga mig, grejen var att jag hade skrivit ett inlägg men sen väntade jag på att bilden skulle laddad upp och sen så glömde jag bort det, så när jag stängde av datorn så var jag helt säker på att jag hade laddat upp inlägget, vilket jag såg nu att jag inte hade gjort! Typiskt mig.
Men hur som helst, hur mår ni idag? Har ni sovit gott? Jag mår bra idag och har sovit gott! Tack för att ni frågar;).
Vaknade upp för snart en timme sedan, fast har varit uppe en gång innan vid 10 i 6, gud så segt det var.
Nu ska vi snart sätta oss vid matbordet och käka. Sen idag händer väl inget speciellt, ska tillbringa dagen med mamma, och sen kanske vi går ut senare ikväll brukar ju hända att vi går iväg till hennes kompisar om kvällarna eller att de kommer hit. Såja, nu ska jag inte babbla mer, ska ge Teddy mat nu.
Men ha en toppen bra dag allesammans, och hoppas ni hade en härlig fredag igår.
Puss & Kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0