19e april 2010

God morgon!

Hur är det med er en sån här vacker dag? Jag lever och mår toppen faktiskt.
Precis stigit upp för att jag såg att jag hade ett missat samtal och var nyfiken på vad det handlade om så jag var tvungen att ringa tillbaka. Men mammas kompis undrade bara om jag skulle med till Lund. Så jag ska strax göra vid mig och gå upp till henne och lämna Teddy där nån timme, så åker jag iväg med henne och en annan sen. Skulle egentligen upp med Teddy till vetrinären idag men vet inte riktigt hur man gör om man ska boka tid eller så. Så jag ska ringa upp där strax och fråga. De vi köpte hunden av sa att han skulle avmaskeras om 10 dagar igen och det är ju 10 dagar idag, så jag vet inte om det är något farligt om han gör det senare. Så därför måste jag fråga först. Annars så kommer jag springa runt och ha dåligt samvete hela dagen.
Ringde upp nu precis men inte f*n var det öppet i telefonen, nej för det är mellan helt sjuka tider. Så jag får väl helt enkelt försöka ringa imorgon mellan de tiderna. Nu ska jag göra vid mig, ni får ha det så jätte bra.
Puss & kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0