1:a April 2010

Helluu gullungar!:D

Hur är det med er idag? Har ni sovit gott och haft en bra natt?
Jag mår bra idag, det är ju trots allt första april idag. Men natten har varit mer seg.
Ryggont går inte över, och det känns verkligen som om att jag ska gå i sönder, jag kommer inte till ro
någongång när jag ska sova. Vrider och vänder mig fram och tillbaka! Uschja, menjag överlever ännu.
Idag måste man ju akta sig för alla luringar som är i gång. Jag har redan blivit lurad, min kära mor ringde
mig vid halv 11 och sa att hon var på sjukhuset. Jag som precis vaknat av att telefonen ringde hann ju inte tänka,
jag blev genast chockad, frågade vad som hade hänt. Då berättar hon att hon trillat ner för trappan och brytit benet.
Aja, jag blev ju lite lugnare efter det, för det var ju inte något jätte allvarligt. Men så säger hon;
- LURAD!
Ja, inte tänkte jag väl på att det var första april idag, jag hinner inte tänka när jag blir väckt.
Men jag överlever ännu, och jag har inte blivit lurad mer nu. Har ni fått er en luring idag?
Igår blev det inte mer bloggande för mig, Hampus och min bror lånade min dator och spela,
så jag kunde inte blogga. Försökte dock logga in från mobilen, men inte gick det heller!
Så jag sket i att blogga. Så idag får ni extra många inlägg istället! Bra va?:thumbup:
Ska även lägga in ett inlägg om graviditeten idag, som jag egentligen skulle gjort sedan igår.
Men ni får det idag, och hoppas att det går lika bra. Nu ska jag inte skriva mer, har inget vettigt att skriva mer.
Ha en toppen bra dag så länge, vi hörs senare! Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0