20e april 2010

God morgon allihopa!

Hur mår ni idag och har ni sovit gott? Jag mår bra och har sovit toppen bra, tack för att ni frågar;)!
Dagen började tidigt för mig idag, skulle egentligen sova vidare då min bror stack till skolan men sen skickade min kompis Anna ett sms så då svarade jag på det, sen så ringde hon så jag låg och snackade med henne istället. Inte så ofta jag snackar med henne med tanken på att hon jobbar ju nästan varje dag nu mera. Istället för att vi skulle snacka i telefon så körde hon och hennes mamma ner till mig en stund, de har nästan precis stuckit för Anna skulle jobba nu vid halv 11. Jag vill också jobba, det är verkligen så trist att sitta hemma om dagarna och inte göra ett skit. Bara städa undan efter lillskiten hela tiden och han bara går och skitar ner hela tiden! Riktigt drygt!
Hur som helst ska jag nog ta och vila en stund nu strax känner att jag behöver det, trots att jag bara varit uppe i snart 3 timmar. Men min energi är inte den bästa nu förtiden. Kanske förstår ni varför också?!

Idag har jag och min pojkvän 16månader så han kommer hit ikväll efter han slutat jobbet:thumbup:! Ska bli kul att träffa skiten idag. Visst saknar jag honom, men ganska skönt bara att vara hemma själv och liksom inte tänka på att man måste vara social mot någon annan, inte tänka på vad man ska äta osv. Utan bara ta hand om sig själv och inte tänka på vad man gör. Låter självisk, men ibland är det mycket skönare att bara ta det lugnt och inte tänka på allt annat runt omkring en. Idag så ska mamma laga thaimat åt oss, dels för att Hampus tycker om en bläckfiskrätt och för att jag är sugen på lite annan mat än potatisgratäng nu också! Så ikväll blir det mammas thaimat. MUMMS! Nu ska jag låsa ytterdörren och sedan vila lite. Teddy har redan lagt sig. Haha
Men han en toppen bra dag så hörs vi sen. pusssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0