22e april 2010

Tjabba tjena hallå!

Hur är det med er idag? Med mig är det toppen, tack för att ni frågar ännu en gång:)!
Vaknade upp för ca en timme sedan, gjort frukost till både mig och Teddy och vi har till och med hunnit att äta upp det. Sen har jag också hunnit att torka upp bajs och kiss som Teddy buse har ställt till med. Usch, hans bajs luktar skit! Kanske för att det är skit. Men det luktar ovanglit äckligt! Jag kräks varje gång jag ska ta upp det.
Aja, slut snackat om bajs nu. Snart så ska jag ner och boka tvätt tid åt mamma, sedan diska undan lite och kanske vika lite tvätt sedan förra gångens tvätt omgång. Men emellan där måste jag ut med Teddy också så han kan kissa och bajsa ute och få lite frisk luft. Nu kom bajs igen, men det ska inte diskuteras mer!
Han leker för fullt just nu och jag bloggar för fullt. Senare idag blir det ett besök hos tandläkaren också, mamma ska också följa med mig. Nu ska jag inte skriva mer ska ta på mig och kanske duscha snabbt innan jag for ner till tvättstugan, känner mig lite ofräsch idag.
HA EN TOPPEN BRA DAG ALLIHOPA!
PUSSSAR & KRAAAAMAR!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0