26e april 2010

Haaalllå bloggen!♥

Hur är det med er idag? Med mig är det skit bra. Hoppas att ni har sovit gott inatt och haft massor av fina drömmar. Jag har sovit gott inatt, väldigt gott faktiskt. Jag var ju så jäkla trött igår kväll så jag hörde inte ens att jag fick sms trots att jag hade min mobil under kudden. Låg och smsade med min vän Andreas ett tag innan jag skulle sova, men jag somnade rätt snabbt ändå. Typiskt mig! Men han är så van vid det nu.
Hur som helst sitter jag i köket med datorn och äter frukost/lunch. Vaknade inte förän vid halv 12 idag, eller jag har vaknat nästan varje timme men inte velat gå upp utan velat ligga kvar och sova vidare för att vilaut mig totalt. Så vid halv 12 så bestämmde jag mig för att inte somna om igen så jag läste mina sms och svarade dom. Sen ringde mamma och jag snacka med henne lite. Sen mös jag med Teddy lite i sängen sen steg vi båda upp och gjorde något att äta. Egentligen ska jag inte sitta framför datorn för länge för jag ska duscha, göra vid mig städa toan och köket innan jag sticker till barnmorskan. Ska ju vara där vid 3 så jag har 2 timmar på mig att fixa allt det dära, men det ska nog trots allt gå bra. Nu ska jag in och läsa lite bloggar sen så måste jag börja röra på mig.
Ha en toppen bra dag allihopa! PUSSSSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0