27e april 2010

God dag allihopa!♥

Hur är det med er en sådan här trist dag som denna? Själv mår jag faktiskt ganska bra, känns som att jag mår lite illa bara, men det går nog snart över. Vaknade första gången imorse vid 7 tiden då min bror gick upp, men det hände något alldeles oväntat, TEDDY kissar i mamma säng. Vi fick panik men jag kunde inte hålla mig från att skratta, det är andra gången han kissar på hennes säng! Vi torkade upp det och jag har låtit det lufta lite nu, under tiden somnade jag om och vaknade för en stund sedan. MIN MORGON ASSÅ. Teddy har legat med mig i sängen nu när jag sovit men direkt när vi steg upp så kissar han.. TYPISKT! Visst att hundvalpar är så, men kan han inte vänta tills jag satt på mig ett par byxor så jag kan gå ut med honom?!
Aja, idga händer väl inget speciellt. Nu när jag hade vaknat låg jag kvar i sängen en stund för att försöka tvinga mig själv att somna om för att jag ansåg att klockan inte var mycket nog. Så undertiden la jag där och drömde om att gå och fika på ett café någonstans, sitta där med min pojkvän eller mamma och min bror.. Kanske till och med tänkte jag på fika med min syster (minns inte vad jag tänkte), sen typ ut i stan och kolla lite affärer och bara ta det allmänt lugnt. Och sen tillslut äta mjukglass. Shiit, vad jag drömmer mig bort nu om dagarna. Men jga har så jävla tråkigt när jag går hemma med denna tjockis magen och inte kan göra något.
Aja, ska äta klart nu och bläddra vidare på andra bloggar:)!
Ha det bra så länge bloggen!
PUSS&KRAM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0