29e april 2010

Väldigt god tidig morgon bloggen!

Som ni ser är klockan inte så mycket, enligt mig själv då. För såhär dags brukar jag aldrig vara uppe. Klockan var inte mer än kvart över 5 när jag steg upp, då min mamma strax hade gått ut från lägenheten. Jag hörde hur mamma suckade och det visade sig att Teddy varit dålig i magen och bajsat i princip överallt som han kunnat. GUD! Så har precis torkat upp allting, och det kändes som om jag skulle spy varje gång. Jag hatar lukten och jag hatar att torka upp bajs efter honom när han är dålig i magen. Sen har jag hunnit skura golvet också, duktig nog. Shit, ja det är jobbigt att ha en hundvalp. Det är inte så lätt som det låter (OM DET ENS LÅTER LÄTT?). Idag är jag till och med uppe tidigare än Hampus tror jag, jag tror fortfarande att han sover, ialla fall några få minuter till innan hans klocka ringer. Här sitter jag och vill sova, men är inte trött. Teddy ligger bredvid mig och leker med en trasa.
Inatt har jag sovit väldigt dåligt faktiskt. Jag var hur trött som helst igår kväll men sen när jag väl hade bäddat ner mig kunde jag inte blunda. Hade för många tankar (sjuka tankar dessutom). Jag vred och vände mig flera gånger, sen tillslut somnade jag väl. Men har vaknat i mellanåt av att det varit för varmt eller för att jag bara inte velat sova mer vet inte. Men jag hoppas  att få kunna sova lite under dagens gång.
Men om några timmar kommer Anna och lämnar mina pengar så till dess får jag hålla mig vaken.
Nu ska jag surfa vidare på internet, ni får ha det så jäkla bra så länge. Hörs sen igen!♥

Just nu;


Teddy leker med sin trasa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0