2:a april 2010

Goodmiddag sötisar!:)

Hur är läget med er idag? Har er dag börjat bra? Har ni haft en skön natt?
Jag mår toppen idag, och har fått en bra natt med sömn. Bättre än vad jag fick igår natt ialla fall.
Inatt hade jag inte värk i ryggen, inte farligt ialla fall. Men jag hade riktigt ont i svanskotan istället!
Jag trodde jag skulle gå under, men jag klarade mig. Men fy att ha såna här värkar asså.
Det är dessa värkarna som får mig att inte vilja vara gravid längre. Men jag klarar mig,
jag står ut. Gud vad det där lät positivt!:thumbup:
Senare idag så ska vi ha gäster och äta påskmiddag. Mumms!
Jag som aldrig tyckt om påskmat(julmat, middsommar mat?!) gör faktiskt det nu.
Eller jag gör det kanske inte, men jag är så sugen på det.
Speciellt sill, potatis och ägg. Det är väl det enda jag äter egentligen.
Dock äter jag bara en slags sill, och det är senap sillen. Tror nog de flesta tycker om senap sill
lite mer än de andra. Eller ialla fall äter senap sill.
Jag tycker inte om råa saker egentligen. Men i och med jag inte smakar att senap sillen
är rå så klarar jag av att äta det.
Nu har jag precis ätit klart min frukost som bestod av pizzamackor som jag gjort själv,
och cola. Inte nyttigt det sista kanske. Och jag vet om att jag ska dricka mjölk men jag tycker
verkligen inte om mjölk, men jag försöker få i mig lite varje dag. Vilket jag tycker är bra!
Nu ska jag skala potatis och förberedda allting inför senare idag så att det är gjort.
Vi hörs senare, ni få ha en toppen bra dag. Och glad påsk på er.
Kramar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0