30e april 2010

Tjeena bloggen!♥

Sitter här i vardagsrummet och käkar frukost och dricker äppeljuice till. Man kanske inte kan kalla det "frukost" längre vid den här tiden. Men de är ialla fall min frukost!
Hur som helst så vaknade jag för en timme sedan, Hampus ringde mig då för att han hade lunch. Så jag bestämmde mig för att gå upp och fixa till mig och lägenheten. Men först la jag och mös med Teddy. Han är så gullig!
Jag har hunnit duscha, diska och soppat upp alla träbitar Teddy bitit i sönder. Så nu ser det lite bättre ut. Så idag ska jag inte göra mer än att sminka mig och ta några bilder kanske?
Ska välja ut en tröja för ikväll också ju i och med vi ska bort! Det är ju valborg idag, så vad ska ni hitta på? Kan tänka mig att många av er ska festa, eller kanske ut och dansa. Men för mig blir det bara till att ta det lugnt med min familj, och massa väner till familjen. Min pojkvän kommer också hit och firar med oss.
Egentligen förstår jag inte vad valborg är för något? Ska man bara tända eld? Är där ingen mening i det hela, eller är det kanske bara jag som missat allt?
Aja, nu ska jag äta vidare och läsa andra bloggar.
Ha det så jäkla bra idag!♥


google bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0