3:e april 2010

Nu är det inte lång fredag längre, nu är det Lördag istället vilket betyder påskafton va?
Jag har jätte dålig koll på sånt, men jag gissar mig fram och tror att jag har rätt. Haha!
Sitter uppe ännu, klockan är bara 20 över 12, men mamma har gått och lagt sig nu.
Och jag tror snart jag också ska det så jag inte sover allt för länge imorgon.
Vill ju faktiskt inte missa en massa dagar för att jag sover bort dem.
Nu när Hampus ska börja jobba så ska jag vara uppe 8-9 tiden.
Så jag är uppe när min bror går till skolan, och så jag kan göra lite nytta.
Jag måste förberedda mig inför att vakna när en liten bebis ligger i skriker om nätterna,
och om dagarna. Jag måste sluta att vara lat nu asså, och börja göra någon nytta.
Jag måste skärpa mig när det gäller att sova bort dagarna asså, för det kan jag inte göra
länge till, för snart är det dags. Och då kan jag verkligen inte sova länge.
Aja, nu ska jag snart peta mig ner i sängen tillsammans med min älskling en näst sista natt.
För på söndag åker han hem, och sedan ska han vila ut riktigt mycket på måndag,
för på Tisdag så ska han börja jobba och då börjar han med natt, usch tungt att börja så.
Men en bra start så han kan komma in i det!
Nu ska jag peta i sängen, sov gott och dröm fina drömmar.
Puss&Kram♥


Jag tycker om denna bilden jätte mycket.
Trots att den är från 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0