4:e april 2010

Goood dag allihopa!:)

Hur är läget med er? - Jag mår toppen idag.
Sitter i köket och tittar på thaifilmer, och precis fått i mig lite frukost.
Idag fick det bli knäckebröd och frukt te, gott det med. Mackorna var slut hemma,
får väl ut och handla lite sen i detta trista vädret.
Det är ju verkligen itne fin väder ute idag, igår var det sol och värme.
Idag är det regn, snö och massa grått och tråkigt. Men det är ju trots allt söndag,
och alla söndagar brukar alltid vara trista och tråkiga.
Bror är inte hemma han har åkt iväg med sin pappa igen, men kommer senare ikväll.
Hampus åker snart hem också. Så det blir jag och mamma kvar i huset.
Idag händer väl inte för mycket, ta det lugnt med min lilla söta familj och så.
Det är nog det mysigaste jag vet. Att bara sitta hemma och ta det lugnt med det bästa
man har i sitt liv. Snacka och skratta tillsammans, ja, det blir inte bättre än så.
Nu ska jag plocka undan frukosten och sätta mig i sängen istället.
Ha det bra så länge! Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0