5:e april 2010

Hejsan läsare!
Det blev ju inte mer skrivande för min del igår, dock för att hela familjen var på
dåligt humör och sen för att vi stack till mammas kompis senare och snacka.
Vi åt där också, det blev thailändsk nuddelsoppa.
Vi snacka, spela kort och hade allmänt roligt.
Roligaste kvällen på länge faktiskt, och det kunde nog fan inte vara roligare.
Vi skratta så vi höllt på och dö allihopa som var där. Hampus satt i soffan och fick
inte fram ett enda ljud. Och jag blev stressad ut från toaletten.
Nej, det är en oförglömlig kväll och den sjukaste kvällen jag varit med om också! HAHA!
Jag ska inte berätta vad som hände, men det var roligt ialla fall. Aldrig varit med om det själv.
Imorgon börjar skolorna igen, och Hampus börjar sitt jobb imorgon.
Han skulle ha åkt hem igår, men blev kvar och åker hem idag istället.
Alltså betyder det nu att jag måste vara hemma själv om dagarna, men det löser sig nog.
Imorgon ska jag till läkaren också, får se hur jag kommer in och om jag kan komma in på
något sätt och vis. Men det löser sig nog ska vi se.
Vad har ni hittat på den senaste dagen? Något roligt hoppas jag.
Och har ert lov varit bra?:)
Jag kan ju inte säga att jag har lov längre, för det har jag varje dag nu ju.
Men ni somhar lov har ni haft det bra då?
Nu ska jag vila lite, somna inte förens halv 5 imorse.
Hörs senare ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0