7:e april 2010

Heejsan mina solsken!
Dagen idag började 10 i 9 för min del. En tidig morgon enligt mig i och med jag brukar sova bort dagarna, men idag fick jag upp för att följa med min bror till tandläkaren, sedan stack jag upp till mammas kompis och har varit där under hela dagen. Och även lekt lite med Felicia och gått ut med henne så hon fått sova middag också. Så en promenad har det blivit idag, en kort stärcka fast många korta sträckor. Nu är jag hemma igen och Felicia är också här, och Hampus har okcså kommit hit på ett besök. Han kom till Ann vid 12 och då åt vi och snacka sedan har han också fått massage idag av henne. Ibland behöver han det han med.
Men konstigt att han inte är trött när han kom hem halv 6 imorse och vaknade vid halv 12 igen. Jag hade dött om jag hade varit honom. Men som sagt allt för att få allting fixat och för att få det att bli så bra som möjligt. Ska på möte med mamma snart och snacka, sen så hem och käka. Sedan så kör väl Hampus hem, för hans föräldrar skulle ha bilen vid 5 så det blir en kort träff idag, men han kommer på fredag igen!(y)
Nu ska jag passa Felicia som sitter och leker för tillfället, hon grät precis.
Hejdå så länge, och ha en bra dag ute i solen!:D Kramar♥

Kommentarer
Postat av: amanda melin (:

vad är det för text du har på dina inlägg? (:

bara undrar ^^

2010-04-07 @ 18:07:02
URL: http://qzwcrvtnnymu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0