8:e april 2010

Dagen började först vid 7 tiden, då jag känner ljuset komma in i rummet, sedan hör jag trafiken som om de var precis bredvid mig. Jag tittade runt och kollade så att alla fönster var stängda och så, och det var dom. Efter ett tag ringer mamma och frågar om vi är vakna, jaa sa jag då! Väckte min bror som skulle upp till skolan och han var lika seg som mig idag. Ja, låg kvar i sängen för fy vad trött jag var efter att fått höra trafiken en hel natt! Jag trodde jag skulle skrika på hjääälp asså!;o Min bror kom in och satte sig i vid tven och då visar det sig att balkong dörren är öppen! Jag tänkte förhelvete mamma!
Hon är ju den enda i familjen som går ut där nu förtiden i och med att hon rökar. Men kan hon inte stänga dörren efter sig? Så svårt kan det ju fan inte vara?! Men tydligen så är det ju de. Bror stängde dörren till mig och då somnade jag om, och han stack till skolan. Vaknade vid halv 12 igen och ställde mig och diska direkt och sedan damsög jag hela lägenheten snabbt, men rent blev det ändå. Nu har jag gjort mig en frukost som består av två lingongrova med ost, gurka och örtsalt på, mumms! Sedan saft till dricka för jag kände att det piggnade upp mig mer. Och till efterrätt blir det ett äpple(y).
Idag ska jag inte göra speciellt mycket mest slappa nu eftersom jag varit i full gång sedan veckan började. Så idag ska jag ta det lugnt och kanske ta lite nya bilder;).
Vad har ni för er idag? Jag antar att de flesta går i skolan just nu, men ändå efter det vad hittar ni på då?
Förresten inatt hade jag nog de mesta sjukaste drömmarna någonsin, de kändes så verkliga att när jag vakna trodde jag att jag skulle gråta. Kan inte berätta riktigt vad det handlar om, men jag tänker ofta tillbaka på det, trots att jag vet att det inte gör någon nytta. Jag tänker mycket på hur det var osv. Men grejen är att jag känner mig som en idiot när jag tänker på det, för den personen tänker aldrig på det. Utan bara jag som sitter och tänker på hur bra allting var, och hur mycket jag saknar det. Visst vet jag inte om den personen tänker tillbaka eller inte, men då borde den personen väl bara kunna visa det på något sätt. Bara genom att hälsa?!
Aja, nu ska jag äta mitt äpple och hitta på ngåot kul att göra. :)
Ni får ha en toppen bra dag ute i solen, eller inne vid skolbänkarna sålänge.
Puss & Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0