9:onde april 2010

Heejsan bloggen!
Hur mår ni idag? Har ni sovit gott? Jag mår hyfsat bra idag, har dock inte sovit så gott men det beror nog helt på att jag varit så nervös för idag är ju en ganska annorlunda dag. Idag blir vår lilla familj som är 3 blir till 4 igen. Då menar jag inte att Hampus ska flytta tillbaka, utan vi ska få en ny familjemedlem idag. Jag tänker dock inte avslöja det ännu vem det är eller vad det är. Men ni får reda på det senare idag när vi har hämtat den nye medlemen här i huset. Jag har nog legat och tänkt på det för mycket hela natten så jag inte fått ordentlig sömn i mig. Men skit samma nu är det helg, vilket betyder att älsklingen ska hit och vara hät över helgen och sova bredvid mig så jag kan få bra nätter med sömn och värme! Åhh, det lät just så mysssigt. Jag längtar redan:love:!

In på annat, jag vaknade en gång när mammas klocka ringde då hon skulle upp, alla la inne med mig inatt, vet inte varför men det bara blev så. Sedan vaknade jag en gång när min bror skulle upp, så jag väckte honom gick på toaletten och sedan tillbaka i sängen igen. Jag var lagom död måste jag säga, jag hade ju bara legat och vridigt och vänt mig hela jäkla natten! Så jag försökte sova lite till, inte gick det heller.
Så jag steg upp nu vid 11 istället och gjorde två mackor som jag inte kan äta. Vad är det med mig idag egentligen? Jag vet att min mage klödda som in i inatt faktiskt, det gjorde ont och det bubblade, och vissar gånger så sparkade bebben där inne, kändes som hela magen fladdrade i sönder. Härlig känlsa må jag säga, men inte när man försöker sova kanske? Aja, nu är jag vaken och jag är faktiskt ganska pigg. Jag längtar bara tills mamma kommer hem då vi ska hämta vår nya familjemedlem, det är alltid kul att ha sällskap om dagarna, och nu slipper jag att vara hemma själv när de andra är i skolan och på jobbet! Yiippie:thumbup:!
Aja, innan jag började skriva detta inlägget så gick jag in på redigera stilmallar igen och skulle ändra bakgrunden för jag hade hittat ett nytt coolt mönster, men nej jag fick låta bli. Jag prövade det och tyckte det var skit coolt, men jag fick säga till mig själv att låta bli med att ändra det hela tiden.
Typiskt mig att inte kunna låta någonting vara som det är.
Men jag lovar att ha det såhär minst en vecka ialla fall!
Nu ska jag försöka äta upp mina mackor och sedan fixa mig lite och sedan så ska jag diska upp disken. Sen så ska jag bara sitta och vänta på att tiden rinner iväg!:)
Ha en toppen bra dag i det trista vädret!
Kramar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0